Pillan goes Vanheden....

 
 
 
Alltså kolla in mina nya pjucks! Jag kommer glida runt som Ulf Brunnberg alias Vanheden i mina nya vita loafers med tofsar :)
Den skrynkliga blusen som dom står på är också ny, men behöver en match med strykjärnet innan den landar på min torso.
Båda är fyndade hos HM
 
 
Hur står det till en fredag hos er?
Jag och Nikki har tagit den vanliga valsen med dammvippan och snabeldraken. Vi har också bakat lite och fyllt upp kylen med diverse gott !
Nu är lilla damen dock borta hos en kompis på film-mys :) Eller film-mus som hon själv säger....
Jag och A ska strax landa framför tv med lite ostar och plock, Let´s Dance får det bli även denna fredag!
 
//PIllan


Super fina!! Jag behöver också nya loafers inför våren!!

Skysta pjucks :) vita o fina.Ulf Brunnberg haha tänker på filmen G ;)
KRAM

vilka fina!! kram





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se