Show must go on.....

 
 
En kopp kaffe efter maten och lite nytt lack på naglarna, piggar upp en trött PIllan
 

Köpte på mej ett gäng lack från Maybelline, billiga och finns i matvarubutiken, inte de bästa men jag byter ändå färg ett par gånger i veckan!
Tror alla mina "gamla " lack hade torkat ihop eller var slut allihopa.... Konstigt det där ;)
 

Jo huvudet uppåt och fötterna nedåt, även om min nattsömn de senaste dygnen varit urusel.....
 
 
God kväll
Blir ett sent inlägg från mej idag och så snart jag skrivit klart ska jag bums i bingen!!
Den här tandvärken har verkligen hållit på att ta knäcken på mej. Vaknat de senaste nätterna av att smärtstillande gått ur kroppen och sedan fått legat vaken och plågats tills nästa tablett gett verkan.....
Resulterat i en vansinnigt trött Pillan som fick nog och ringde tandläkaren i morse. Jag fick en tid direkt efter jobbet och ja det var väl bara ett konstaterande av en inflammerad visdomstand som sitter illa till. Tanden lyckas bara växa ut en liten bit för käkbenet ligger liksom i vägen....
 
Min tandläkare ville skicka en remiss för att få mej till en operation.... Men nope där sa jag stop!
I alla fall i dagsläget, visst, får jag värre problem och tätare "anfall" så kan jag överväga beslutet igen, men just nu nej!
Han spolade rent med en kanyl och jag fick även med mej en likadan hem. Så nu har jag sprutat in bakteriedödande vätska och håller tummen att jag blir bättre och får sova i natt!
Direkt efter besöket hade jag ont och övervägde starkt att ställa in kvällen aerobics-klass... Men ju längre klockan tickade ju piggare kände jag mej och visst The show must go on !!
Så nu sitter jag här nyduschad och fylld med positiv energi och glädje från bästa träningsgänget :)
Fingers crossed, nu vänder det!!
 
//PIllan


Tack för passet!
Och skölj, skölj och skölj igen säger jag bara. Fy attan för sånt där skrot.
/ Malin
malinedlund.blogg.se

Jobbigt att ha ont... Hoppas de ger med sig.
Vilket snyggt lack du har på dig!=)kram

Syns inte ett spår av sömnlöshet och tandvärk, du är såå fräsch och snygg. Stackare, tandvärk är absolut HEMSKT, har dragit ut alla mina visdomständer så nu slipper jag det eländet i alla fall. Största kryakramen och hoppas att värken ger med sig. Tina





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se