Som en rosenknopp....

 
 
 
 
 
Fyllt på i skönhetsförrådet då förra omgången tagit slut.. Började med Rosenserien strax före jul och jag trivs verkligen med dessa ekologiska produkter!
Har dessutom unnat mej lyxen att gå till Susanne på en ansiktsbehandling 1 ggr i månaden sedan jag köpte produkterna och det är vad jag kallar riktig lyx :)
Så himla skönt med en riktig djuprengöring och som jag berättat tidigare så kör hon med nån "grej" över hela ansiktet så all gammal hud liksom lossnar och sedan boostar hon på med diverse vitaminer och lyxgrejjer så huden jublar lite varje gång!
Nja jag ljuger nog om jag påstår att jag ser ut som någon rosenknopp när jag går därifrån.. röd och fräsch - javisst men så vacker kanske man inte är i det ögonblicket.. ;) Men känslan, den är oslagbar!!
 
 
 
Wiieee idag verkar blåsten ha gett med sig och solen strålar, spring in the air...?!
Jag börjar jobba först i eftermiddag så jag ska försöka ta mej ut på en cykeltur med mini, hon älskar att cykla! Vi bor tyvärr så till att det bara är en "stor väg" utanför oss och den får hon INTE cykla på! Så därför åker vi ofta in till byn och mormors/morfars gata och utför trampningen på.....
Vi kanske kan trampa iväg och köpa en liten glass så här lill-lördagen till ära :) Nämen nu när jag tänker efter... det är ju redan torsdag!!
Virrpanna
 
Ha en fin dag //PIllan


Alla verkar ha haft storm...? Är den på väg hit tro... i så fall är det lugnet före stormen. : )

Så härligt att bli ompysslad! Jag skulle nog också behöva köpa lite nytt! Bra med tips!

Kram Malin

Gud vilken fin blogg!
Var gärna med i min tävling, som är dessutom sista dagen och anmäla sig imorgon (fredag den 10) http://nouw.com/ahlm/tavling---dagens-blogg-18479106
Ha det så bra!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se