Söndag, sovmorgon & sommarfeeling

 
 
Med en bukett som påminner om sommar....
 

...och ett fat med smaker som gör detsamma...
 
 
Så startar jag den här söndagen, med lite sommar feeling helt enkelt!
 
 
God morgon
Ahhh så skönt för jag har haft sovmorgon och lilla fröken med!! Ja hon tassade in till mej först framåt 08-tiden och DET ÄR riktig sovmorgon för mej och dessutom en perfekt tid!
Jag blir bara stressad om jag mot förmodan skulle vakna och kl visar 08+ liksom ;)
Jag gillar att ta till vara på dagen och lägger mej hellre tidigt!
 
Idag ska vi titta på live sändningar från Sälen och Filippas tävlingar. Så himla spännande att sitta hemma och titta och se klockan ticka och allt är verkligen bra filmat! Tyvärr åkte F ur slalomen igår men men that´s Life!
 
Jag ska ta en tur till gymmet under dagen och idag ska jag även Yoga! Tack och lov, för det var länge sedan!!
 
//PIllan


Ja det skrek verkligen sommar om de där bilderna - HÄRLIGT!! Snart är den här!! mindre än 9 veckor till midsommar! Wihoo!!
Hoppas du får en fortsatt härlig dag!

Men åh vilka härliga bilder!!! Ja, snart är sommaren här. Det kommer gå fort!

Jag gillar också att sova ut, men inte för länge, vill också ha dagen framför mig och kunna äta frukost länge :-).

kram Malin





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se