Storasyster fixar och det blir inte som man tänkt sig....

 
 
 
Filippa älskar smink och att fixa och grejja med sina penslar, skuggor, puder osv!
Jag och Nikki tycker som tur är om att bli ompysslade och tillsnyggade båda två, så vi ställer gärna upp som modeller
Här är vi härom dagen då vi fick oss en "omgång". Nikki ville såklart ha lite mer glamour-look med lila medan jag höll mej till jordnära färger ;)
 
 
 
Tadaaa, godkända va?!
Jag har alltid gillat att sminka och fixa mej men allt eftersom åren går blir det mindre och mindre make up.... tycker det är trist att det inte blir lika snyggt som när man var yngre (med mycket smink) nu får man verkligen anstränga sig för att inte se för "kakig ut".... make upen har en tendens att hitta till rynkorna liksom... :/
 
 
 
Hej på er
Här har ni en Pillan med en aning bitter attityd denna afton.....
Skulle ju ha en härlig kväll med mina vintjejer
Sitta på tåget och dricka lite vin, besöka ett trevligt tjej- event med snittar och bubbel, lyssna på föreläsning och shoppa onödiga grejjer.... :(  Buhuuu istället sitter jag här med den där lite bittra smaken i munnen och tycker synd om mej själv.
 
Fast mej är det egentligen inte alls synd om utan den det är synd om är Filippa!!
Hon blev som jag skrev dålig redan i går kväll med magont. Därför har hon varit hemma från skolan idag. Då jag kom hem på eftermiddagen idag så bara grät hon, kroppen kokade (av feber) och hon hade ont överallt. Såklart ville jag inte lämna henne igen då för att dra iväg på baluns.....
Men det har liksom varit lite för mycket "fel" senaste tiden för mej och då blir man lätt en aning självömkande...
 
 
Nu hoppas jag att det sker ett litet mirakel och Filippa slipper både feber och ont i kroppen så hon blir piggelin så fort som bara möjligt!!
 
                    Tjejerna uppdaterar mej med bilder och dom ser i alla fall ut att ha det toppenskoj, kul!!
 
 
//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se