Todelooo tisdag

 
 
 
 
Hi hi Nikki poserar så hon nästan tippar!! ;)
Nya finfina kläder från Lindex som hon vill promota gissar jag...
Älskar blått och vitt då sommaren kommer och blev så glad då hon gav tummen upp trots att det varken var lila eller hade Frost- tryck ... :)
 
 
 
Dagarna rusar och jag skriver precis nu igen att jag ska träffa bästaste aerobics-gänget ikväll! När man var liten kändes en vecka som en mindre oändlighet och nu för tiden som en fis i rymden!?
 
Filippa släpade sig till skolan i morse för ännu ett nationellt prov stod på schemat och dessa måste man ju försöka avverka allihopa! Minns att man satt timtal i aulan med en stor godispåse för att orka sig igenom dessa prov....
Själv skrapade jag bilrutan imorse... -4 grader, brrrr! Men nu skiner solen och det gör stor skillnad även om det inte dirket är någon värmebölja. Jag är verkligen så sugen på bara ben och ballerinaskor just nu.
Här i min del av landet (mitt i Sverige) har det precis bara börjar knoppa på träd och buskar så jag tittar avundsjukt vidare på bilder på blommande körsbärsträd.... :/
Ja jag är medveten om min nästan maniska väderfixering och har för länge sedan insett att jag bor på helt fel breddgrad då jag föredrar +30 ;)
 
Nä nog med svammel för idag //PIllan


Härligt med lite svammel :)

3 Minus lät inge vidare och jag som tyckte 3 plus var kallt haha,så otroligt söta kläder ja man är lite halvless på frost -temat nu och mer kommer det ut i butikerna och jag blundar och säger att de inte finns i tjejernas storlek haha,kram

Lilla sötmodellen! : )





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se