Årets första för min del

 
 
 
I går kväll var vi på årets första kräftskiva. Det var Jenny till höger i bild som tillsammans med sin familj bjudit in ett ganska stort gäng. Tror vi var runt 30 vuxna och ett helt "tjåg" med kids
Vädret var helt perfekt för ändamålet då det startade med soligt och varmt men snabbt blev till mörkaste augustikväll med dimma och fullmåne....
 
 
 
 
 
Men att kvällen blev kall och mörk gjorde absolut ingenting för vi kröp allihopa upp på deras Härbre. Där var det så himla mysigt med kulörta lampor och levande ljus plus amssor med kräftor och alla de tillbehör som man bara kan önska på en riktig "skiva"
 
 
       
 
 
 
Det som gjorde kvällen lite extra top notch var att vi var tillsammans där hela familjen, jo för Filippa hade också anslutit en sväng från Falun ( hon hade tid för att fixa ryggen i helgen)
Så en prima afton med andra ord!
 
 
 
 
          
 
 
                                                                        
 
 
Idag har jag bara tagit en liten golfrunda med en vännina och sedan fixat hemma ute på gården... Min kropp är väldigt trött just nu efter rensning och målning om vartannat så nu ser jag fram emot kvällens middag, hemmagjord pizza med extra allt, mumma!
 
 
Ses i morgon // PIllan


Härligt med kräftskiva!! :)

Va härligt med kräftis!! Ser ju super mysigt ut!!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se