B. I. B

 
 
 God morgon på er
 
Första dagen på jobbet gick ju helt OK.
Lite förvirrad dock då alarmet gick igång... men snabbt uppe på fötter:)
Väl på arbetsplatsen mindes jag både portkod och inloggning till datorn, Bra där
Dagen eller rättare sagt förmiddagen löpte sedan utan problem och strax före klockan ett var jag på dagis för att hämta Nikki!
 
Hon var så glad och nöjd med att vara tillbaka hos sina kompisar igen!
 
 
 
 
 
 Jag riktigt njuter nu när det är bär-tider i trädgården, bara att frossa helt enkelt!
Kvarg med hallon, lite cocosflakes, cacao-nibs, ett glas juice och kaffe, fräscht och gott
 
 
 
Inte bara jobbet och förskolan som rullar igång för ikväll är det dags för ännu en termin med aerobics för mej! Kan liksom inte sluta med detta, för det är ju så kul :)
Igår körde jag dessutom igång med min egen träning "på riktigt", lite löpintervaller (lätta ) följt av ett härligt core-pass. Måste verkligen jobba på min mellersta del nu, mage rygg....
 
Har fortfarande en ömmande nedre del av ryggen och vill gärna ligga i barnets yogaposition eller stå på alla fyra och skjuta rygg som en katt... då får jag en rejäl skön stretch av precis den delen som är stel!
Hoppas kunna bota detta med rätt träning!
 
Japp så nu är jag liksom Back In Buisness
 
//PIllan


Välkommen tillbaka till verkligheten!! ;-)

Ljuvliga bärtider, bäst att passa på och frossa i alla godsaker så länge de finns. Japp vardagen är här och idag kom nog också hösten, för jisses vilket väder, regn, rusk och väldans mörkt. Kramisar Tina

Gillar verkligen den här tiden på året när allt drar igång, känns så fräscht😊 gott ser det ut också! Kram

Mums med bär... Älskar att ha olika bär till kvargen! Så gott så... Trevligt med lite jobb nu dåra va? :) Kram





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se