En "bonusvecka"

 
En liten pirat här hemma igår....
 
 
Nikki har blivit en riktig disco-tjej, först varje kväll minidisco på Mallis och direkt hem på piratdisco hos kompisen Alvin :)
 
 
 
 
Måndag och jag är uppe i ottan
En veckas ledighet kvar och det känns lite som en bonusvecka för min del. Har ju varit ledig i 5 veckor redan och hunnit med vår utlandsresa så efter att flytten är avklarad om ett par dagar så ska jag och Nikki bara ha några riktigt slappa dagar!
 
Nu blir det att lasta alla Filippas saker i släpvagnen och sedan dra iväg. Tanken är dessutom en hel del inköp då vi väl är på plats.
Vi vet nämligen inte hur hennes rum ser ut så därför har vi mest med lampor, säng, tv och kläder nu. Byrå, garderob? , sängbord osv ska vi inhandla där nere!
Hon kommer att dela lägenhet med två andra och de har redan bott där ett år.... Så vi behöver ej ta med köksmöbler,  tex.
Ja spännande är det både för oss och självklart för Fillan!!
 
Vi ses på onsdag kväll då jag förhoppningsvis kommit hem igen...
 
//PIllan


Såååå spännande!!! Hoppas allt med flytten går bra! Kram

Vad skönt med resan o ändå har semester kvar :) kram

Vilken superfin pirat!!! Disco låter helt rätt!!!

Skönt med ledigt - önskar man hade lite till nu när väl solen kommit fram!

Kram Malin

Måste kännas konstigt att stor tjejen drar iväg med flyttlasset ,lycka till o vilken cool disco tjej du har ,kram





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se