Hemma efter en härlig vecka

 
 
Underbara dagar fyllda med sol och bad har vi haft den senaste veckan....
 
 
 
Bara sand mellan tårna och lata dagar!
 
 
 
Min kära sambo som inte alls gillar rena "solresor" har ändå varit med och solat och badat lite ibland men mest suttit i skuggan... ;)
Det fanns ju fri tillgång på G.T ! he he
 
 
 
En som inte varit i skuggan är den här damen! 
Hon har verkligen tagit över rollen som Queen of sunbath efter sin mami (som nu för tiden gärna sitter lite i skuggan)
 
 
 
Den här donnan har haft The time of her life, med bad, bus, fri glasstillgång, kompisar och disco hela veckan!
 
 
 
Hola 
Nu är vi tillbaka på hemmaplan och sjukt nöjda efter vår familjesemester!
Jag har tänkt att göra ett längre inlägg om hotellet och resan senare så idag blir det mest ett hej-jag-är-tillbaka-inlägg....
Har ju fullt upp nu direkt med packning av alla Filippas saker för i morgon förmiddag drar vi iväg med flyttlasset!! Så massor massor att göra nu..!!
 
Men som ni ser på bilderna så har det inte gått någon nöd på någon i sällskapet och destinationen för vår resa var i alla fall Mallorca!
Denna ö som jag besökt SÅ många gånger men tröttnar aldrig, jag är en riktig Mallis-fantast. Har varit på många grekiska öar, Turkiet, Cypern... men återvänder alltid till denna Spanska ö!
 
Men som skrivet, ett längre inlägg om vår vecka kommer, nu frukost så jag orkar med dagen
 
//PIllan


Men gud, vad härligt ni har haft det!!! Är såå glad att vi har en resa till Grekland att se fram emot om drygt en månad :-)

KRAM

Ser så himla härligt ut de där!=)

VÄlkomna hem!! Ser ut som om ni haft det UNDERBART!

Ser jättefint ut!! Nåt av våra favvis resmål är Parga, Kap Verde o Dubai där vi vsr sist... snäppet bättre än Thailand.





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se