Sista chansen för sol och bad...

 
 
När man tillbringat en hel dag på stranden och får komma hem, varva ner och njuta av ett spegelblankt vatten!
Sol och värme trots att det börjar bli sent...och det som får mej att välja insidan av huset blir till slut de blodsugande små gynnarna som börjar på M!
 
 
 
 
 
Söndag och nu sjunger semestern verkligen på sista versen...
Jag och Nikki hade en härlig dag på stranden med vänner och det var verkligen toppen att få en så hett efterlängtad dag där. Har saknat att få fixa med kaffe i termos, packa ner festisar, melon, bullar och lunchlåda...
Men så kom den där soliga dagen då vi hade möjligheten att träffa vännerna för en spontan dag med bad, sol och mys, så härligt!
 
Inget bad för min del då jag tycker det är i kallaste laget, skulle tippa runt 20-21 grader, så jag konstaterar lite nedstämt att 2015 bidde det inget dopp i de svenska vattnen :/
Fingers crossed för nästa år
 
 
 
 
Snyggaste och skönaste tunikan som matchar brännan perfekt är från Tessieshop.se 
Såg förresten att det börjat droppa in mycket snygga höstnyheter där så klicka in och kika vettja!
 
 
 
Idag har vi en liten trip inplanerad, en trip med slutdestination Vemdalen och ett dubbel-dop!
Min kusin ska nämligen döpa båda sina små pojkar i eftermiddag och jag ser så mycket fram emot detta. Såklart kommer nästan alla mina släktingar på min mammas sida så kusiner, mostrar, mormor♥ och kusinbarn får träffas idag!
Jag, Nikki och mina föräldrar åker iväg.
Filippa är ju i Falun och A har golftävling hela helgen....
Ska ta med mej kameran och hoppas på några fina bilder, kanske nåt dyker upp här :)
 
Ha en skön söndag  //PIllan


Tunikan var ju så snygg!!! Passar dig perfekt!

Härligt med en dag på stranden. Det har man inte varit så bortskämd med i år.

Jag har lyckats bada flera ggr, men endast för att tvätta sig lite när vi var ute med båten. Då var det bara 16 grader - herre gud vad kallt!
Blev bara upp och ner väldans fort!

Kram Malin

Vilken snygg outfit ♡





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se