Snart matlagningsfritt en vecka!

 
 Tänkte lägga upp nån bild på mina middagar senaste dagarna... Blev många sallader!
Kanske inte så konstigt för i sommartid är det otroligt gott, det är lättsamt och går att variera i det oändliga
 
 
 
 
 
Fredag
Så himla härligt att få vakna till en solig morgon och snart blir det flera, hoppas jag!
Imorgon flyger vi nämligen till sydligare breddgrader och tjejerna här hemma håller på att längta ihjäl sig :)
 
Den här mamman längtar allra mest efter att få sätta sig vid dukat bord till dagens samtliga måltider (all inclusive) att inte behöva fundera ut måltider, åka och handla och sedan laga dem....
Jag gillar matlagning men just nu står det mej upp i halsen :/
 
Här hemma råder dessutom ett mindre kaos eftersom Filippa ska flytta bara dagarna efter vi kommit hem så det är flyttkartonger och högar med kläder och grejjor om vartannat....
Tur jag har en snäll mami som lovat att åka hit och bringa lite ordning i röran då vi är borta, thanx!!
 
 
 
 
 
Idag ska vi bara ägna åt det sista packet och städning..... är ni som jag att ni vill ha nystädat då ni reser bort?
Så mycket skönare att komma hem då det inte ser ut som en bomb vid ytterdörren (Filippas rum får stå som det är...)
 
Nikki har aldrig flugit tidigare så jag har lovat lite nya tidningar och pysselböcker som ska inhandlas idag. När Filippa var 5 år hade hon rest massor med gånger redan....
Olika hur livet ser ut det där, nu har vi mest lagt pengar och tid på huset och på den tiden Filippa var liten jobbade jag dessutom på resebyrå.
 
 
Nu önskar jag dej en fin fredag //PIllan


jag vill åxå ha städat när jag kommer hem från sem eller nån resa :)
trevlig resa vart ni nu ska :)

Hoppas ni får en härlig vecka!!! NJUT!

Vi har haft det toppen i palma!

Härligt hoppas ni får det underbart :) kramar

Så gott med sallad i semestertider! Ha en trevlig resa.

Jag är likadan och vill ha städat när vi åker. Så skönt att "bara" ha tvätten att ta hand om när man kommer hem.





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se