So far...very good!

 
 
Nämen vilka är det som ligger här och göttar sig i skuggan...?
 
 
 
 
Gömda bakom en bok och en stor chipspåse...
 
 
 
Jo det är ju mamis älsklingar som har en riktigt mysig stund i skuggan på altanen! Gofisar :)
 
 
 
 
Ja visst, so far har Augusti levererat sol och ett par härliga dagar!
Igår morse vaknade jag som vanligt allt för tidigt, ja för tidigt till och med för min smak... 05.20 slog jag upp ögonen och det var omöjligt att somna om...
Eftersom Nikki sov hos mina föräldrar bestämde jag mej för att ta vara på morgonstunden och snörade på mig skorna, pluggade in hörlurar och drog iväg på en skön PW!
07.00 satt jag redan hemma igen med en stor kopp nybryggt och jordgubbar som samsades med kokoskvarg, skön start!
 
Sedan blev det soldäcket i några timmar och oj så härligt, jag kunde till och med slumra till en stund där jag låg...
 
På eftermiddagen tog vi båten över till våran ö och där blev det bubbel på bryggan följt av grillat och avslutades med blåbärspaj, sämre kan man ha det!
 
Idag ska jag hämta upp en vännina för att först starta upp med en god lunch på Hussborgs veranda och sedan blir det en match med järnklubborna, bunkrar och ruff :)
 
Önskar dej en solig tisdag  //PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se