13 december

 
 
 
Natten går tunga fjät......
 
 
Jamen så mysigt att tassa upp i morgonmörkret och tända det tredje ljuset, bänka sig framför tv:n och titta på det vackra luciatåget! Får nästan en tår i ögat varje gång och idag var det verkligen vacker skönsång!
Nikki undrade dock vilket språk de sjöng luciasången på..... ;)
 
 
Då vi hade en trevlig middagsbjudning igår som inte avslutades förrän Askungentappadeskon-timmen så är vi lite trötta i luvan. Vi botar det nu med mycket kaffe lussebullar och Vinterstudion på tv!
 
Ska även ta en uppfriskande prommenad om nån timma men det gäller att klä sig varmt för här visar termometern -12 idag!!
 
 
 
 
Goda lussebullar med mandelmasse-fyllning
 
 
 
Hela kvällen ska jag sedan tillbringa med mina trevliga arbetskamrater s å Nikki ska få följa med mormor till kyrkan för att få se Ånges lucia krönas.
 
 
Ha en ljus och fin Lussedag  //PIllan


trevlig lucia på er :)

Gott!

Men HERRE vad goda bullarna ser ut att vara!

Det är något speciellt med Lucia och jag blir också alltid lika rörd. Mums vad lussebullarna ser goda ut. Kramisar Tina





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se