Allt klart...?!

 
 
 
Hej på er
 
 
Tittar in för att höra om allt är klappat och klart hos er? Inte riktigt här...
De sista klapparna ska jag slå in ikväll då Nikki somnat. Filippa har åkt iväg för skidåkning och övernattning hos vänner så hennes sista paket ska också paketeras.
A är på shoppingrunda så han ringer med jämna mellanrum för att fråga (för sjuttioelfte gången) om storlekar på kläder och till fötter.... ;)
 
Själv ska jag ta mej ett sista pass i gymmet innan jag tar ett par dagars träningsuppehåll. Ska bli skönt att köra ur sig innan det stora frosseriet börjar i morgon...
Då trycker jag nämligen på stora "ätarknappen".... :)
Lagom till uppesittarkvällen bullas det upp med det mesta liksom....
 
I år blir det dock lite otraditionellt med toast skagen och bubbel! Filippa som bestämt och jag säger inte nej till detta, mums!
Såklart glögg ostar och peppisar plus lite godis ska också få plats
 
 
 
 
 
Idag gjorde jag min supergoda och hälsosamma varma choklad med mandelmjölk, raw kakao, agavesirap och carobpulver. Så himla smaskigt och man blir liksom nästan mätt av den. Ett superbt mellanmål med lite nötter on the side
 
 
Ha en fin kväll   //PIllan


Gott!

så gott med choklad





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se