Bara lite lördags-surr

 
 
 
 
Hej på er
 
Idag är det jobb några timmar för mej och sedan ska jag faktiskt förbereda för en liten middagsbjudning.
Ser verkligen fram emot att träffa dessa vänner då det blivit ett långt uppehåll sedan vi umgicks senast...
Ibland kommer så mycket annat emellan
 
Längtar efter att sitta med ett glas vin och prata, skratta och "catch up"
Inte mycket som går upp emot en härlig middag med trevligt sällskap!!
 
 
 
 
 
 
 
 
Såg ni förresten Skavlan igår med Madeleine och Chris som gäster?
Det gjorde jag och jag tror verkligen att det var till deras absoluta fördel att dom ställde upp denna intervjun då den både var intressant och öppenhjärtlig.
Chris gjorde ett väldigt gott intryck och även Madde!
 
Har även sett i olika sociala medier idag att dom verkar fått tummen upp
 
 
 
 
 
 
Nej men nu ska jag  inte bli mer långvarig här inne idag så jag önskar dej en härlig lördag!
 
 
//PIllan


Men så härligt å vilka mysiga bilder!!

Hoppas du får en härlig lördag och helg!
KRAM


Trevlig kväll! Så fint du fixat :) kram





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se