En jul i svartvitt

 
 
 
 
 
Ja jag är ju som bekant ganska svart/vit av mej... både då det gäller mej själv och stora delar av hemmet... Så trist tycker säkert många och tja jag kanske håller med!
 
 
På julafton hade jag dessutom dragit med mej Nikki in i denna ickefärgskala.... Men jag tycker hon var fin med lite guld och silver-detaljer och jag tror hon får köra en repris även på nyårsafton?!
Själv hade jag rotat runt i min garderob då jag inte hittade något i butikerna och det fick bli en gammal klänning (i svart...) med volanger i tunt organza-tyg.
Den dög den med ;)
 
 
 
 
Våra lediga dagar fortsätter även idag men i morgon återgår jag till jobbet!
Idag blir det bara lite plock hemma och självklart en sväng till gymmet.
Ska också parkera framför tv:n för damernas slalom. Usch vilken krasch stackars Nathalie Eklund åkte på igår.... Huva, inre ledband som gick av, precis som för Filippa för ett par år sedan!
Nä idag får ni stå på benen tjejer, vi håller tummen för er!!
 
 
//PIllan


så tjusigt i svart vitt!! och härligt med ledighet! ha ett fint nyår=)





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se