Håll i hatten...och lite paketinslagning

 
 
 
 
 
Ja inatt har jag inte sovit speciellt bra.... Det har blåst för fullt och då detta sker så låter våran fläkt ( på toaletten bredvid sovrummet ) väldigt mycket!
Den liksom "slår" i takt med vinden och det väcker mej hela tiden
Jag ogillar verkligen blåst, man vågar knappt titta ut och se vad som blåst iväg!
Här hemma hade ena ljusslingan från stora granen gett sig iväg på ett litet äventyr....
 
 
 
 
 
Igår kväll kom i alla fall Nikki och A hem från sin helgtripp. Så härligt då Nikki kommer springande in genom dörren och kastar sig i min famn ♥
Sen vet hon inte hur fort hon ska kunna berätta allt hon gjort hos farmor och farfar :)
 
Gulleungen
 
De hade ju som sagt även hälsat på Filippa och det tyckte Nikki var roligt! Även en hockeymatch besökte dom och Nikki påstod att hejarklacken skrek så högt att hennes hår i örat försvann...?! ;)
Vart får dom allt ifrån
 
 
 
 
 
Här hemma hade visst tomten varit förbi och lämnat de första klapparna...!
Ett stort till Nikki och hon blev alldeles till sig då hon såg dem. Kan nästan minnas känslan själv från då jag var liten och klapphögen fylldes på. Det skulle klämmas och kännas och ruskas på dessa paket. Vill minnas att jag en gång även öppnade ett hörn på ett paket för jag var SÅ nyfiken....
 
 
Klapparna är i år inslagna i guld och silver, lite bling och lyx-känsla
Papper hittade jag på Clas Ohlson, lite otippat men jag det fanns riktigt mycket fint i denna butik. Allt från inredning med köksporslin till fina ljusstakar och annan belysning!
 
 
 
 
 
Idag har vi en lugn morgon och om ett par timmar blir det en sväng till gymmet för oss. Mini är pepp för repklättring och jag ska fortsätta "väcka" mina sovande muskler. Biceps och axlar ska skakas om ordentligt idag!
 
 
//PIllan


åh massa fint :)

Vilket fint inslagningspapper :)





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se