Lämnar dessa två....

 
 
 
 
Söndag kväll
 
Här har ni en mamma strax på språng... Det vankas vinklubb så här söndagen innan jul och jag ska därför lämna dessa två sweethearts hemma!
 
Det ska bli riktigt skönt att få komma bort en sväng och få hänga med mitt bästa gäng. Äta lite, skvallra lite och inte att förglömma spela julhazard! Undrar just vad som blir årets "wantie" ?? Brukar alltid vara nån grej som alla krigar om ;)
 
Rktigt soft söndag med en ovanligt långsam lunk då endast edagens pass i gymmet gav hjärtat en extra push... annars har vi mest hängt i tv soffan och kollat vinterstudion...
Ja ni hör ju, ingen julstress här inte!
 
//PIllan
 


härligt med vinklubb som sagt! måste vara en jätte rolig grej att göra ihop med sina vänner.
hur kom ni egentligen på denna ideé? ha en fin julvecka. god jul ♡

Svar: Ja vi har hängt ihop med denna klubb i 16 år och det var en av tjejerna som tog initiativet! Det är vi henne evigt tacksam!!
KRam
Pernilla/Pillan





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se