Lördagshäng

 
 
 
 
Go kväll
 
Här kommer ett sent lördagsinlägg....
 
Vi startade med en skön morgon här hemma. Frukost i lugn och ro innebär att jag och Nikki är uppe först och myser framför tv med kaffe och mackor. Efter att klockan passerat 08.30 börjar mini bli otålig och ropar i trappan - Vakna Nu!!
 
Inget liv från övervåningen.... Nikki fortsätter med att hoppa i både Filippa och A:s sängar.... så till slut ansluter även dom till en (andra) frukost ;)
 
Senare på dagen var vi alla tjejerna i gymmet. Filippa fick köra rehap-program en timma medans jag slet med rygg och triceps . Sedan tog vi oss an ringarna för lite träning på muscle ups....!
 
Kolla in Instagram hos @lolloochflipsson för en riktigt rolig video på Filippa .... :)
 
 
 
 
 
Nu på kvällningen har jag och Nikki haft finbesök av Kamilla och Tilda.
 
Filippa drog på sin bästis sweetsixteen-party och A är på trav så det passade oss perfekt med lite middags gäster!
Nikki och Tilda har busat och myst framför tv:n, så söta
 
 
Ses i morgon  //PIllan


Vilka söta bilder!!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se