Blow me away... Blondie

 
 
 Lite ny elektronik i mitt badrumsskåp
 
 
Gamla hårfönen hade gjort sitt och tog och "brann av", jo bokstavligen! Så då var det bara att köpa sig en ny... för utan fön vill jag inte vara!
Denna snabb-blåsare av märket Remington fann jag på Lyko.se till riktigt bra pris!
Den har väldigt bra "krut" i motorn så blåset går snabbt men mitt minus blir ändå storlek och tyngd.... Jag är van vid små fönar... men med en sådan tar ju såklart blåset längre tid!
 
 
 
Jo men då kör vi sista veckan i februari, jippi årets riktiga vintermånader snart avverkade. Vårvintern är så mycket lättare att hantera ;)
Här har ju även barnen en vecka kvar innan det är dags för sportlov. Detta gäller bara Filippa för Nikki får snällt vara på dagis ... Jag har nämligen inte semester förrän v 13 då vi ska åka hela familia till Sälen.... Filippa kör USM där då, så vi passar på att göra detta till en familjesemester!
 
Igår avslutade jag helgen på allra bästa sätt nämligen med yoga!
Underbart pass med mycket fokus på höfterna som för övrigt är min riktiga akilleshäl... de är ju för tusan ett skämt!! Hur stel kan ett par höfter vara egentligen?! Men nu kör jag som sagt även egna pass med rörlighetsträning så nu ska dessa stela hips öppnas upp ;)
 
Idag har jag tid hos frissan och jag känner att det är dags att go blonde igen! Liksom hjälpa våren på traven, att Pillan goes blonde är nämligen ett säkert vårtecken!!
 
//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se