En härlig helg!!

 

På alla hjärtans dag fick lilla Tilda sitt namn och sin dopcermoni!
 
 
Presenter och blommor i massor som sig bör på ett dop :)
 
 
Så mycket gott var uppdukat
 

Tjejerna lät sig väl smaka. Nikki hoppade dock smörgåstårtan (som var hur god som helst) och gick direkt på sötsakerna!
 
 
Tilda med mamma Kamilla och sina faddrar
 
 
 

Hi hi ser ni vem som nallar på chokladbollarna.... ;)
 
 
 
Jamen alltså vilken toppen-helg jag har haft!
Igår statade vi med ett jättefint dop och efterföljande "fest" med så mycket godsaker så magen stod i fyra hörn :)
Sedan fick jag order om att packa en väska.... Vi lämnade Nikki hos mina föräldrar och sedan hade A fixat med hotell-övernattning!
Där väntade mera godsaker på rummet, ostar, kex, choklad och bubbel :)
Sedan var vi så lata så vi dessutom beställde upp middag på rummet!
Så himla skönt att få sitta bara vi två och prata och skratta tillsammans! Händer inte allt för ofta, såklart vi pratar med varandra men inte på det sättet. På vardagarna sitter man i soffan med näsan riktad in i dumburken och slänger några ord med varandra under tiden.... (Knäppt men det är lätt till)
Nåväl nu fick vi riktigt prata, skratta och avhandla en hel massa tillsammans
 
Sedan vart det ändå en del tv, slalom, melodifestival och mer slalom..... men vi hade iaf det supernajs!
 
Idag har vi alla varit ute och åkt pulka här ute på gården. Solen strålade och det var hur härligt som helst. Som grädden på moset så har jag varit på nästan 2 timmars yoga och nu avslutar jag med herrarnas slalom och en god cheddarost till kvälls-tet!!
 
//PIllan


Vilken sötnos! Dop är verkligen en glädjedag!

Vad mysigt ni verkar ha haft! Övernattning och ha tid att verkligen prata det är guld värt!

Kram från Malin

Men härlgit de där låter som... Hotellnatt med massor mysigt ihop!!! Klart man får beställa upp middag på rummet ju =)
Bara hur mysigt som helst ju... Vilket fint dop ni har varit på och utmärkt åp alla hjärtans dag!=) Kram

Härligt med sån tid för varandra. Det behövs!
:)





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se