Ett Tips

 
            
                                                     
                                
 
 
Lite svart/vit träningsinspo, snyggt som tusan !
Finns på Gina Tricot som dessutom just nu ger 20% rabatt på sina Active Sports produkter :)
 
Klicka här för shopping
 

 
 
 
Måndag och redan har halva februari rusat förbi!! Vädret ute är blåsigt, grått och kallt så man får helt enkelt försöka finna inso på annat sätt.....
Blev väldigt glad då jag kikade in på Ginas hemsida och såg att de just nu har finfin rabatt på träningskläderna! Klickade genast hem några godingar, nu när förkylningen äntligen börjat släppa! Nu vill jag inte annat än träna för allt vad jag förmår ;)
Yogan gick bra igår så därför startade jag upp morgonen med mer rörlighetsträning plus lite core-styrka. Pulsen får vila tills i morgon då jag kliver in i instruktörs-rollen igen, Hej Aerobicsgänget ;)!!
 
//PIllan
 






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se