FredagsFix

 
 
 
 
 
 
Nikki älskar sina nya Mimmi-ballerinas och planerar att ha med dom till dagis idag.Fredag ja då vill man ju vara lite extra fin ;)
Nåt som hon också gillar är cerat i olika "smaker" och färger, hon har massor.... Sminka sej har liksom blivit en grej för lilla damen just nu. Alltså hon har ett gäng med sminkpenslar och borstar som hon stökar och fixar med både på sig själv och på mej .....
Ibland så får hon låna nån ljus ögonskugga (om vi inte ska iväg på nåt....) så det bir mer "på riktigt".
Självklart är hon nyfiken på detta då hon har en syster som har massor med smink och även jag sminkar mej (om än minmalt) så dagligen.
Jag har inga jätteproblem med det här med smink och barn, för detta som Nikki just nu håller på med är helt enkelt en lek och att sminka sig "på riktigt" kommer att dröja eftersom det är jag som bestämmer...
 
 
 
 
Fredag vänner
Jag ska iväg och jobba kväll och även resten av helgen men det är ändå en lite speciell känsla med fredag! Vädret ute gör ju knappast saken sämre!!
Jag och Nikki satt och förmiddagsfikade ute på altanen i solskenet igår, Wow det var riktigt varmt mot väggen och all is som fanns på altan-golvet smälte på ett kick!! Härliga tider :)
Jag tar mej i alla fall in till gymmet en vända innan det är dags att nöta på sittknölarna på jobbet...Himla skönt både mentalt och fysiskt att ha rört på sig innan man ska jobba tycker jag!
 
Nu önskar jag dej en fin fredag //PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se