Hej ledighet...eh nähä, jag menar hej VAB!!

 
 Hmmm inte så road mami som tänkt gå på ledighet idag....
 
 
Jo tre dagar in i februari hann vi sedan var det klart...! Vabbelivab :/
Jag var iväg och jobbade fyra timmar i morse sedan fick jag åka hem och lösa av A. Nikki har inte feber eller så men snorig, ont i huvud och hängig.
Halva dagis var sjuka, så det är väl inte så konstigt att bacillerna sprider sig.
Nu håller jag en tumme att vi andra ska klara oss, well önska kan man ju!
 
Idag kommer min papi äntligen hem efter veckor på sjukhuset!! Helt otroligt vad utslagen man kan bli av en liten liten elak bacill som letar sig in någonstans i kroppen, huuu :(
 
Jamen oj vilket upplyftande inlägg jag kom med idag då... ;) Sjukdomar nåja that´s Life
 
//PIllan
 


Ja det heter väl inte vabruari för ingenting :-). Men vad trist! Hoppas det snabbt går över och att ni klarar er.

Skönt att din pappa får komma hem - man blir ju så orolig!

Kram och krya på er!
Malin





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se