Hemma och hängig....

 
 
Att få starta morgonen med långfrukost och kaffe framför brasan utan stress eller jäkt är bland det bästa med en sådan här "husmors-helg" !
Vi har tagit det väldigt lugnt med nån skidtur, lunch på fjället, lite after-ski, restaurangbesök och en kvälls utgång....!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Lite drinkar och lite vin såklart som sig bör en sådan helg, men vi bara konstaterade att en kväll räcker...! Annat för några år sedan då vi höll ut tre kvällar... Jisses :/
 
 
Hemma efter tre härliga dagar i Vemdalen. Trist nog fick jag nog överta Nikkis förkylningsbaciller så jag har mest legat under täcket och huttrat.... Hoppas det inte är något långvarigt!
Blir ingen yoga för mej idag utan en myskväll med tacos och glass framför tv istället (måste ju ta igen fredagsmyset med familjen)
Hörrni har ni blåst bort i helgen....!? Jäklar vad det tog i där uppe i lördags, trodde taket skulle lyfta där jag låg och kurade. Men fredagen var det lugnt och som tur var så fick vi en hel dag utomhus då i alla fall!
 
Nu laddar jag med lite familjegos inför kommande arbetsvecka!
 
//PIllan


Väntade på dig men ingen Pernilla kom........
Jobbade helg i vanlig ordning och du brukar ju titta in ibland.

Kram och Krya på dig!

Svar: Men jag var in en sväng i fredags! Ingen Britta... Kanske du var på lunch?! Kram
Pernilla/Pillan

Väntade på dig men ingen Pernilla kom........
Jobbade helg i vanlig ordning och du brukar ju titta in ibland.

Kram och Krya på dig!

Härlig helg med tjejerna...Krya på dig!=) Kram





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se