Kämpar emot

 
 
 
Släpade mej till jobbet i morse....
Nu väl hemma igen gör jag allt för att ta upp fighten mot dessa baciller :/
Alltså när man har barn i förskole-åldern är det nästan omöjligt att hålla sig fri från allt "skit" dom drar med sej hem!
Tyckte nyss vi var förkylda, ja där runt nyår och nu kommer det en ny omgång....
 
Försöker i alla fall äta bara nyttigheter nu när jag inte kan träna. Även om det känns som muskler och kondis bara rinner av en så vet jag att så inte är fallet. Det kommer att vara riktigt tungt de första passen men sedan kommer kroppen liksom ihåg och är snabbt med på noterna igen :)
 
Hoppas ni håller er friska
 
//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se