Ledig Lill-lördag!

 
 
 
 
 
 
Skön start med senaste Mama och superjuice från Paulúns!
 
 
Superskönt att ha en ledig dag så här mitt i veckan. Jag älskar verkligen att jobba skift även om det innebär att jag jobbar helger och aftnar.... Jag har så mycket fritid känns det som då jag antingen arbetar förmiddag eller eftermiddag, så jag hinner alltid med mycket som man kanske inte hinner då man jobbar 7-16?!
 
Nåväl vi har vinkat av pappan i huset som gett sig ut på en mini-turné igen så jag och Nikki är hemma själva denna dag. Vi har hunnit med att baka våra favoriter, nyttiga chokladbollar (dadelbollar) som jag gett er recept på tidigare. Denna gången var dadlarna otroligt färska och mjuka så det blev en kladdig stund kan jag lova ;)
Lite städ och plock ska vi också hinna med samt lite lek , tippar att det blir pyssel... :)
 
Trevlig onsdag //PIllan


Mysigt att vara hemma med lillan. Jag förstår att det kan finnas fördelar med att vara ledig mitt i veckan, men ändå uppskattar jag verkligen att hela familjen är lediga samtidigt. Ha det bäst!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se