Lite cyberlove

 

Inför morgondagens Alla hjärtans dag så skickar vi lite LÖÖve To U!!
 
 
Nyss hemkomna från jobb och dagis, nu tar vi helg!
 
 
Så himla skönt, nu ska jag strax hoppa i mina mys-kläder och gå in i rätta fredags- moodet!
Jag och Nikki har varit och handlat så kylskåpet är fyllt med godsaker.
Middag ska bli en färsk pasta med krämig sås, parma skinka och en mozarella sallad. Sedan jordgubbar, grädde och glass.
Plus att det finns diverse annat att smaska på , grönsaker, dipp och snacks :)
Det jag fruktar mest (eller kanske rent av längtar till ) är att innan de på Bolibompa ens hunnit börja hojta A AMIGO A A AMIGO så ligger jag gapandes i soffan och har dragit ned rullgardinen !! Hi hi men jag hoppas kunna hålla mej vaken lite längre, vill försöka se Herrarnas storslalom och mysa med Filippa för en gång skull!
 
Tror jag lägger mej och taktik-vilar en stund nu.... bara för att jag kan!!  //PIllan
 


Glad alla hjärtans dag till er!=) åååå,vad gott de lär med middagen! kram





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se