Måndags- motivation

 

 
Hemmaträning... det finns inga ursäkter!
Varken för mej (no filter, no makeup, no hairfix ) eller för det ostädade hemmet ( torkställning, tvätthögar, blomsprutor...)  Det är bara att köra, 40 minuter sedan kan du ta hand om alla så kallade måsten :)
 
 
Lyft och kniiiip, Susanne Lanefeldt here we go
 
 
Squat til you drop
 

Härligt, nu är det klart!
 
 
God morgon nya veckan
Här steg jag upp i morse och var inställd på gymmet. Snön fortsatte att vräka ned och Nikki var lite myspysig i soffan... Så efter ett snabbt överläggande med mej själv bestämde jag mej för hemmaträning istället!
Hade en del att fixa med här hemma innan jobbet så jag ville dessutom vara effektiv.
 
Det var jag! I med en tränings-dvd och sedan var det bara att köra.Perfekt att ändå ha ett färdigt program att utgå ifrån sedan kan jag lätt lägga till och dra ifrån övningar under tiden. Ibland vill jag göra en övning lite längre och då fortsätter jag en stund till fast instruktören på filmen gör nåt annat.
 
Så idag bjuder jag på en morgonrufsig Pillan och ett inte så inspirerande hem. MEN det finns inga ursäkter ;)
 
//PIllan


Det är var just den här måndagspeppen jag behövde idag. Jag har inte kommit igång som det var tänkt. Har en maskin hemma som just nu samlar damm bara. Men det är ju bara till att gå upp tidigare och köra på där hemma. Härligt och inspirerade.
Nu skall jag ta tag i detta:) Tackar!

Kram Carola

åh vad jag älskar sådanna inlägg,finns inga ursäkter liksom;)folk som inte har tid att träna gör mig så irreterad det bara ljuger brukar jag säga haha

Duktig du är! Måndagspepp är alltid bra för då är jag alltid trött ;) Kram

TACK för härlig måndagspepp!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se