Soft start

 
 
Morgon-smoothie innehållande frusna jordgubbar, frusen avocado, mandelmjölk och 1 tsk proteinpulver
 

Bananpannkakorna fick lite extra "Power" i form av 3 msk fiberhavregryn idag, plus att jag blandade 1 tsk nötsmör direkt i smeten. Men alltså dessa blåbär som finns att köpa .... de smakar inte mycket!
Men väldigt stora och väldigt dekorativa ;)
 
 
 
Bläddrar i lite kataloger men hittar inget till mej själv.... Som vanligt ett lass med kläder till Nikki och nån grej till Filippa men mamman..... Hmmm
 
 
Morning
 
Här startar vi i sakta mak denna soliga morgon. Ja visst är det underbart när solen visar sig men samtidigt helt vidrigt...! Den står så lågt att hemmet liksom förvandlas till en stor dammråtta ?! Alltså jag tycker jag springer med dammsugaren nästan dagligen och ändå är det damm överallt, jag får panik!!
Känner för att köra med högtrycksslangen i hela huset (skulle säkert bli jättebra ;) eller att ringa in en städfirma pronto!
 
Förkylningen håller sitt grepp om min kropp och morgon och kväll är värst. Halsen är tjock som tusan när jag vaknar men allt eftersom tiden går så lättar det det upp en aning.
Jag jobbar kväll idag och hoppas att det är lugnt!
Just därför har jag heller ingen aerobics som annars är obligatoriskt på tisdagar.... Men idag känns det bara så rätt att jag "prickade in" förkylningen precis denna kväll då jag inte kunde byta på mitt ordinarie arbete!
 
Ha det gott  //PIllan


Otroligt gott den där hälsodrinken såg ut...
Jag ska nu tipsa dig om vad min mamma gör när förkylningen kommer o hälsar på...
Den är dessutom jättegod tycker jag..

Ta en liter vatten. Rivet ingefära och pressa citron i samt... Låt det stå i 10 min och sen sila av :)

Svar: Tack Jannice
Alla huskurer mottages tacksamt, kram!
Pernilla/Pillan

Men mums!!

Men så himla gott det ser ut!! I morgon är min 9 dagars detox slut. Äntligen! :) Så i morgon får jag äta frukost igen, guud vad jag längtar! :)
Krya på dig!
Kram Jennica





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se