Strålande dag för slalomtävling

 

Redo för fröken Eriksson...... Nja not me ... ;)
 
 
Så glad att papi/morfar också tog sig till tävlingen trots smärta och svårigheter att röra sig! Soligt och härligt i backen har dom här två som ni kan se!
 
 
Nikki hänger i "Fun parken"
 
 
I denna parallell-slalombana hängde hon länge kan jag lova och hon fick såklart slå mej flera gånger om .... gick ju bra med slalom även utan skidor på fötterna ;)
 

Våran egen stjärna - Filippa!
Men detta var verkligen inte u16:s dag.... Alla tjejer utom en åkte ur i första åket! Och  Filippa var inget undantag, tyvärr...
 
 
Nu sitter jag här med ett välförtjänt glas vin... Middagen ligger redan i magen och jag ska sntrax inta soffan för sista deltävlingen i Mello:n! Har haft en helt ljuvlig dag i pisten med tävlingar i "hemmabacken". Strålande sol och knappt en vindpust, sämre kan man ha det!!
I morgon får Filippa ladda om för storslalom och vi hoppas på bättre tur för hela hennes startfält! Aldrig roligt med SÅ många ur-åkningar!!
 
Trevlig kväll  //PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se