TisdagsTankad

 
 
Favorit-topping till bananpannkakorna just nu, Lindahls nötchoklad kvarg, hallon, jordnötsmör och lite agavesirap!
 
 
 
 Mums! Detta är ett tydligt exempel på att nyttigt visst är gott ;)
Min nr one craving är som jag skrivit tidigare färskpressad blodapelsin med riven ingefära. Jag har blivit helt tokig i ingefära och tar nu så mycket i juicen att det riktigt bränner i halsen :) Gött!
 
 
 
Hej på er
Hur står det till så här på tisdagen...? Med mej är det helt OK, aerobics i kväll och nyfärgad i håret! Man behöver inte ha så stora krav ;)
Däremot har jag några tankar som gnager i mitt huvud... Det är inga allvarliga och egentligen sådant som jag själv kan råda bot i bara jag tar tag i det!
Konstigt när jag tänker på det så här att jag ens låter det påverka mej...
Lika när man ibland vaknar på natten och en tanke börjar ta form, den kan verkligen nå oanade hemskheter bara för att det är natt... allting blir mycket värre och större då ?!
Nä nog svamlat om detta!
Idag bjuder jag er på smarriga bananpannkakor :)
 
//PIllan
 


Nötchokladkvarg låter fantastiskt gott, måste jag kika efter här. Ja tankar kan verkligen få en att gå i spinn, hoppas att allt löser sig till det bästa. Kramisar Tina

Älskar också ingefära... Trivdes bra i Shanghai eftersom de har ingefära i det mesta där borta i Asien och där är det inget modernt eller någon fluga som här utan det har alltid hört till deras kost... ohh nu längtar jag tillbaka lite i matväg haha
Gott det såg ut iaf:)
Kram





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se