Tisdagstoppen

 
 
 
 
Mumsiga nygräddade bananpannkakor med granatäpple, hallon och en klick vispad grädde. Älskar grädde.... äter det kanske ett par gånger i månaden och njuter verkligen ;)
Nåt som jag dricker desto oftare är färskpressad apelsin med riven ingefära, ett slags begär i dessa tider!
 
 
Tisdagar är väl en sådan där mellandag liksom, trist-tisdag... Men för mej innebär det nästan varje vecka att jag får träffa min aerobics-grupp. De ger mej en sådan energi-kick och jag hoppas att det är ömsesidigt... ;)
Gissar det eftersom dom återkommer år efter år...
Nu i början av terminen dyker det alltid upp några nya bekantskaper och förhoppningsvis blir denna härliga träningsform även till ett "gift" även för dom!
 
Imorgon efter avslutat jobbpass gör jag helg!! Fatta hur skönt och dessutom har jag nåt toppenkul att se fram emot dessa lediga dagar :)
 
//PIllan


Ser jättegott ut! Har faktiskt aldrig testat.

Kul med träning! I morgon ska jag nog våga släpa mig iväg till gymmet.... Var länge sen jag tränade!

Kram Malin

Gott med grädde! Nu är det gräddförbud för mig. Håller hårt på dieten nu. De sista graviditetskilona ska bort. Nu vill jag ha tillbaks min kropp.

Älskar också grädde och äter det flera gånger i veckan. Grädde blandat med keso, lite hallon o granatäpple, mums så gott det är. Härligt med ledighet o något extra kul att se fram emot. Kramisar Tina

Det är ju så gott med bananpannkakor! Jag gillar det skarpt!
Och vad kul med aerobic! Ikväll har jag varit på min tabata, det är också kul och gryyymt jobbigt! :)
Kram Jennica

Det är ömsesidigt! ;-)
/ malinedlund.blogg.se





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se