Torsdagtulpaner och litet hopp om vår, åtminstone inne...

 
 
Vita fina tulpaner på soffbordet
 
 
Detta är det närmaste vår man kommer hemma hos oss än så länge....  Här ligger päls-skinn kvar på sofforna, samma kuddfodral som i november, och inget med riktig antydan till vår i sikte :/
Men jag har köpt nya kuddfodral och nån pläd plus att jag ska uppdatera krukväxterna innan februari är över :) Efter jul och att lull-lull, ljus och pynt så hamnar jag i någon slags apatisk bubbla gällande inredningen...
Överallt (bloggar, IG ) börjar folk att "våra" , det är pastelliga kuddar, härliga blommor och ny inredning i rasande fart och jag vill oxå....!  Men som sagt den där bubblan tar ett par månader att kränga sig ur ... så snart ska jag också fixa vår!
 
 
 
Ja men denna sjukveckan rullar ju på ganska geschwint tycker jag. Börjar faktsikt känna mej en aning bättre och ser ljuset framåt helgen! Jag har en ledig sådan och på lördag är det ju alla hjärtans dag så då får man mysa lite extra med sina kära.
Vi är dessutom bjudna på dop och Nikki är så exalterad över detta då hon aldrig varit och sett någon bebis blivit "doppad" tidigare... ;)  Hon har även valt ut en sommarklänning med bara små tunna axelband som hon bestämt att hon ska ha på sig......
Åh hjälp, alltså denna bestämdhet är mej snart övermäktig (eller så är jag världens mespropp...)
Men jag får nog helt enkelt försöka muta lillan damen för att få på henne en mer årstids-anpassad outfit! Fattar inte vart hennes otroliga viljestyrka kommer ifrån...?!
 
//PIllan


underbara tulpaner och härligt att du börjar känna dig piggare.
kul med dop på lördag :) härlig dotter du har som har valt klänning :) kram





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se