Candy Crush efter svettigt pass

 
 
 
 
 
 
Flera nya godisdoftande produkter att vårda kroppen med efter ett svettigt träningspass ikväll!
Fick alla dessa med tidningen Wellnes i prenumerationsgåva, I Like! Body Shops Chocomania är ju en riktig Candy Crush!!
 
 
 
God kväll i stugorna
 
Nu sitter jag nyduschad och väldoftande efter ett härligt spinningpass. Även denna gången fick jag till perfekt nivå precis under mjölksyrenivå så svetten sprutar, härligt. Tricket är att inte gå ut för hårt utan verkligen ta vara på uppvärmningen och sakta väcka kroppen. Andas djupt och "gå in i dej själv", låt benen och hjärtat ta över helt och göra allt jobb :)
 
Nu när det inte blev någon resa för mej så fick jag tre dagar med härlig träning istället!
Igår körde jag ben och rygg och ja det känns idag.... I morgon får jag dessutom träffa mitt aerobics-gäng, härligt att jag slapp ställa in!
 
Nu ska jag glutta lite på Idrottsgalan
 
//PIllan


Härligt;)hur ofta ska/behöver man spinna tycker du?jag börjar tröttna och vill variera min träning jag har mest kört på spinning o det är ju vansinnigt jobbigt;)kram

Svar: Hej Petra
Jag kör inte alls mkt spinning men mitt mål med träningen är inte så mycket förbättrad kondition utan mer att stärka kroppen med mer muskler. Jag kör spin ibland just för att bevara konditionen. Komplettera med styrka! Gärna coreträning då spin kräver stark bål för att inte ryggen ska ta stryk! Kram P
Pernilla/Pillan





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se