En lördag i min smak!

 
 
Glöggsangria och en "ostbomb" med tillbehör serverades i väntan på maten.
 
 
Jahapp jag fick också vara med på bild igår! Filippa var snäll och tog ett pic innan hon stängde in sig på sitt rum och inte visade sig mer under kvällen... ;)
 
 
Mina bästa vintjejer! I år firar vi 16 år tillsammans, sweet sixteen...!!
 

Små minibuketter i låga glasflaskor. Jag har ofta så då jag dukar så ingen ska bli skymd av en jättebukett!
 
 
Morning
Lite halvseg men ingen fara för hangover, skönt!
Här har snön vräkt ned sedan igår eftermiddag så A är ute och skottar för fullt. jag tar hand om all disk sedan gårdagens trevliga vinklubb.
 
Dagen ägnades åt matlagning, städning, träning och till sist då vinklubb.... en lördag precis i min smak!
Jag bjöd på en thai-wok/gryta med kyckling, räkor och cashewnötter som är lite sötstark i smaken. Till efterrätt fick det bli en hjortronparfait och självklart massor med vin :)
Vi hade som vanligt mycket att avhandla och även diverse planering då vi har en soon 40 i klubben plus en fjällresa inom den närmsta tiden!
Kul med roligheter att se fram emot.
 
Idag blir det nog inte allt för många knop utan jag ägnar mej mest åt sportaktiviteter på tv!
 
//PIllan


Underbart med vinklubb.. De verkar så himla trevligt så! Kram





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se