I väntan på friskare dagar...

 
 
 
 
Ur senaste kollektionen från Rönisch, du hittar dem här
 
 
 
 
 
   
     
 
 
 
 Här är ett litet axplock från Gina Tricots fitness-kollektion. Klicka in dej här för mer inspo
 
 
 
Ja i väntan på att bli frisk provar jag nu att shoppa mej ur förkylningsträsket...
Hi hi nej då men jag klickar mej runt och låter mej inspireras av nya fräscha tränings-kollektioner! Läser in mej på hälsosamma recept och däremellan dricker jag massor med färskpressad juice och tuggar på ingefära... ;)
 
Känner mej inte alls sjuk-sjuk utan det är snoken som hela tiden bara fylls på och explosioner i flimmerhåren med jämna mellanrum!!
Måste bara fortsätta vila och självklart fyller jag på kroppen med nyttiga livsmedel för jag tror stenhårt på att det förkortar sjukdomstiden. Inte en massa godis och snabbmat dagar som dessa.... big no no
 
Igår åkte granen ut och vi rensade ett förråd som det knappt gått att gå in i... så skönt då man liksom stålsätter sig och bara gör det, älskar att rensa!! Tror vi fortsätter i eftermiddag, bäst att passa på då man har fått upp farten ;)
 
Ja för övrigt så jobbar jag... Ja det är väl det jag har ägnat, jul, nyår och även denna helg åt :/
Filippa kör sin första tävling för säsongen idag och det ska bli spännande att se hur det går. Förhoppningsvis kan vi vara på plats nu på tisdag för att se storslalom uppe i Klövsjö. Usch jag får fjärilar i magen bara av att skriva detta....
 
Nu önskar jag er en trevlig lördag  //PIllan

 


Trist att vara sjuk, hoppas du kryar på dig snabbt!
Och vilka snygga kläder! Har faktiskt missat att Gina har träningskläder, riktigt fina!
Ta hand om dig,
kram Jennica





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se