Idag ska jag prova om vingarna bär...

 
 
 Även fast jag äter mycket lax och ägg som ger naturligt D-vitamin så tar jag nu ett extra tillskott!
Känner att jag vill boosta mitt immunförsvar med alla tänkbara medel så jag får hålla mej frisk och kry! Tar ni några vitaminer eller mineraler? Jag tar även magnesium ibland (mest för musklerna) och mina dagliga "magbakterier" i form av Probi Mage
 
 
Idag mina vänner är det dags att se om mina vingar (muskler) bär... och såklart även hjärtat. Detta är första dagen på nästan två veckor som jag känner mej OK, inte helt hundra men tillräckligt för att vilja träna!
Min rygg och nacke började knorra för några dagar sedan vilket är helt normalt då min kropp varit i vila längre än en vecka. Jag har gjort några små yoga-övningar för att hålla flödet i ryggen igång men idag är det alltså dags att testa med lite vikter.
Jag börjar såklart lungt och känner mej för så inte hjärtat rusar .... är man van att använda en pulsklocka kan den vara till god hjälp och vägledning!
 
Ha det fint //PIllan


Hoppas det går bra fina du :)

Hoppas det gick bra att träna! Och bra att du är försiktig!
Idag har jag testat tabataträning i grupp, det var riktigt kul! Och tufft! :)
Kram Jennica





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se