Ledig fredag, när hände det senast...!?

 
 
 
Är verkligen dålig på att handla makeup nu för tiden.... Men mascara och glans använder jag varje dag så sådant uppdaterar jag med jämna mellanrum. Tur jag har Filippa som är superintresserad av makeup så hon tipsar mej om allt möjligt!
NYX tex hade jag inte testat innan hon nämnde märket och nu har jag skaffat denna "doll-Eye" som är bra!
Wellnes tidningen tog jag en sån där prenumeration på då det är sådana erbjudanden (med denna var det bodyshop produkter), perfekt!
 
 
 
Wiiieee hur härligt att vara ledig i tre dagar, efter att ha jobbat som en tok hela jul, nyår och trettonhelgen!! Känns som semester :)
Idag ska vi på lite trevliga besök, jag och Nikki. Sedan blir det storhandling både av mat, gotti, dryck och på blomfronten!
I morgon ska jag nämligen få hit hela min härliga "vinliga" på middag! Slängde ut en snabb förfrågan i söndags och alla kunde, toppen!
 
Mitt träningspass igår gick riktigt bra, även om jag blev helt slut. Körde typ hälften i vikter men i många fler reps än jag normalt gör och som sagt jag var trött efter ca 40 minuter... Vilar nog helt idag så kroppen inte får en chock ;)
 
 
Fredag vänner, ut och njut //PIllan


Åh, Doll eye är min favorit mascara! :)

Jag älskar Wellness! Köper lösnummer men är sugen på att skaffa en prenumeration :) En bra tidning som ger massa härlig träningsinspo :) Kram och hoppas du har en fin ledig dag!

Kul med både lite nytt smink och ny tidning! Hoppas du haft en mysig fredagskväll!
Kram Jennica





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se