Måndag som följs av söndag....

 

Morgonens kvarg smaksatt med ett par Steviadroppar med mandelsmak, Granola, svarta vinbär (hittade en påsen till från i somras längst in i kylen, C-vitamin de´luxe) hallon och en klick jordnötssmör. Detta håller mej mätt i ett par timmar åtminstonde :) Jag är en person med känsligt blodsocker och jag äter därför många gånger per dag. Gärna 2 st frukostar! Så här ser ofta min första frukost ut och sedan tar jag gärna nåt med ägg... Ett par äggmackor, äggröra eller en liten omelett!
 
 
 
Ja men välkommen till en arbetsvecka ni som varit lediga... ;)
Men lugn det är ju söndag i morgon och då mina vänner slår jag också till med en ledig dag!!
Passar perfekt då Filippa kör tävlingar i Vemdalen idag och i morgon :) Idag slalom som är hennes numero uno specialite, så jag är lite less att jag missar detta men det finns online så datorn får stå på idag!
Imorgon åker hon storslalom och hon tyckte vi kunde skippa att komma men det gör vi inte. Såklart vill vi vara på plats och lillasyster är taggad till tusen! Jag vill ju dessutom testa mitt nya objektiv!
 
Förkylningen börjar kanske lätta en aning (kan vara vanskligt att ens skriva detta...) ska ta och gurgla ett stort glas med saltvatten och snälla håll en tumme att det vänder nu!
 
Måndag... //PIllan


Så mysigt och gott det där såg ut :)

Vilken god frukost=)

Vi är lika där också - jag måste äta ofta! Annars blir både orken och humöret lidande ;-) Och frukosten är bland det bästa på dagen!

KRAM





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se