My kind of Candy!

 
 
Ett nytt inredningsmagasin att bläddra i.... härligt!
Så sällan jag köper några nu för tiden då jag istället blir fullmatad med inspo via bloggar och Instagram men ibland är det skönt att bläddra på riktigt!
Fanns flera fantastiskt fina hem i senaste Plaza Interior!
 
 
 
Ett nytt nagellack i härligt vårig nyans plus en skål med blandade salta nötter, det är mitt Kind of Candy!!
 
 
 
Nyss hemkommen från jobbet och bara en helt soft lördags eftermiddag för mej!! Skippar träning idag med och håller istället på att baka lite så vi har för på tisdag smäller det!! Filippa fyller 16 år.....
Så sällan jag bakar nåt numera men till kalas måste jag ju bara och Filippa är en riktig gottegris :)
 
Nikki är på kompishäng och A är på jobbet en sväng så jag har huset för mej själv en stund. Perfekt då hinner man både ta en svängom med dammsugaren, puffa kuddarna i soffan och börja med middag!
 
Trevlig kväll på er //PIllan


Trots mycket inspiration från bloggar så är det trots allt så himla trevligt med en tidning! Håller med.

Själv har jag tagit en promenad i vinterlandskapet och har också hunnit med att bläddra i en inredningstidning :-).

Ha en trevlig lördagkväll!
Kram Malin





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se