Nu är den definitivt här

 
 
Påpälsad var ordet!
 
 
Måndag och jag tassar upp i ottan... de har utlovat kyla och JO det är kallt, -22!
På med mössa, vantar, täckbyxor och varma jackan.... Snö har det också kommit, massor och mer är på väg, så ja nu har vintern kommit på allvar!
 
Igår vart det en vända till gymmet på kvällen, så underbart att vara tillbaka på riktigt igen! Fast oj vad man tappar snabbt....
Förstår hur helt otränade personer känner sig, men det ÄR jobbigt (och ska vara) att träna!
Bara man orkar hålla i så byts det jobbiga till positiva känslor och träningen blir som en drog, man vill aldrig sluta ;)
I morgon drar vårterminen igång för mitt instruerande och även detta ser jag fram emot! Har ett nytt pass på lut med mycket "flyg" i !!
 
Ha en bra start //PIllan
 


Kallt... Här har vi inte inte dom graderna ni har. Men snygg päls!

VAD ÄR DET FÖR FEL PÅ DIG !
Hur kan du bära päls?? Din jvla grottmänniska!!
Fattar du inte hur fel detta är?

Svar: Den är så syntetiskt oäkta som den bara kan bli! För jag antar att det är djuren du bryr dej om... Eller är det bara just plagget päls oäkta som äkta du inte gillar?!
Pernilla/Pillan





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se