Nytt & Fräscht

 
                                
                              
 
                          
 

Gina Tricot levererar som vanligt mycket fint till galet bra priser! Här ett axplock med sådana "vår-wanties" i klassiskt blått och vitt.
Blir samma visa varje år efter julen, jag vill ha blått...blått både i garderoben och i hemmet... det är nog längtan till sommaren som slår till ;)
Kika här på fler nyheter
 
 
 
Härligt för idag skiner solen och jag kliver av jobbet för en liten minisemester i eftermiddag :)
Som jag skrev igår så drar vi till fjällen och kommer hem på lördag kväll. Måste hem och packa om för på söndag morgon ska jag resa iväg på en utbildning i några dagar.....
Jag är så hemmakär (blir värre för varje år...) och tycker därför att det känns lite motigt att resa bort. Men jag får se det som en liten vardagsbonus då jag hela kvällarna kan softa på hotellrummet och ha fri zappning på tv-dosan ;)
 
Ha en fin onsdag //PIllan


Den där jackan gillar jag massor!=)

Snygga Jeans och Jacka. :)

Önskar dig en riktigt skön minisemester.

You Rock!!!

Ååh den blå vit randiga var ju supersnygg





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se