Sweet Sixteen

 

16-åringen själv med sin kompis Julia
 
 
Tjejerna hade varit duktiga och fixat tårta själva här hemma efter skolan, riktigt smaskig vill jag lova!
 
 
 
De var så ivriga att äta så jag inte ens hann duka fram innan dom högg in... ;I
 
 
En till som högg in var Nikki, kolla in minen :) !!
 
 
Yes här hemma har vi nu en rykande färsk 16-åring dagen till ära!
Filippa blev väckt av familjen med paket och sång i morse innan hon skulle på skolan.  Nya träningsskor, biljetter till Storsjöyran, besök på nagelsalong, presentkort hos frissan, kläder och lite "flyttahemifrån-saker" fanns i dagens paketskörd. Så ja hon är nöjd!
 
Jag har ju jobbat som en tok senaste tiden och idag var jag äntligen ledig så jag och A har besökt min pappa på sjukhuset i flera timmar. Därför blev det inte alls någon tid över för att fixa med tårta för mej, men tjejerna fixade detta helt själva så tumme upp för dem!
Min mamma åkte på magsjuka i natt så det blev manfall på kalaset kan man säga.... Men som sagt jag tror hon är nöjd ändå, hon är liksom inte lik mej i den frågan för jag vill gärna ha stort kalajs när jag fyller år ;)
 
Nu är det snart god natt här
 
//PIllan


grattis till 16åringen! kram





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se