Torsdagtulpaner

 
 
Hörrni jag tror minsann det är tulpanens dag idag...?!
Så därför bjuder jag på ett knippe med lila fina" tullisar "till er idag!
 
 
 
Sitter precis just nu och myser framför den varma sköna kaminen i fjällstugan.
Har precis kommit hem från en dag med slalom och bad....
Vi startade morgonen i slalombacken och det var helt fantastiska backar! Knappt några människor och manchester med perfekt underlag, -6 grader och till en början helt vindstilla...jag önskar att jag haft förmiddagen helt solokvist med lagg på fötterna men nu var det fokus helt på Nikki och hennes åkning!
Så då blev jag skid-lös och sprang lite upp och ned i barnbacken och hejjade och kom med glada tillrop:)
Efter några timmar var dock humören på lilla fröken i botten och vi insåg att det var dags för lunch!
 
Vi övergav sedan skidbackarna då det börjat blåsa en hel del och drog oss inåt och till Storhognas SPA och bad. Där har vi nu bubblat och badat några timmar så nu är vi lagom mojsiga och ska bara slappa i stugan resten av kvällen,
 
Vi ses i morgon  //PIllan


Vilken härlig färg på tulipsen :)

Vilka härliga tulpaner. Älskar lila!=) Kul att åka skidor.. Kram





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se