Bendag

 
 
Uppladdning inför kvällens pass!
 
 
 
 
Nu är det nära hörrni...
Jobbar bara två dagar och sedan SEMESTER
Först har jag lite förälradagar att plocka ut men från v 31 är det semesterledigt
 
På mitt jobb har många redan kommit tillbaka från ledigheter eftersom vi har perioder juni, juli och augusti
För dom är liksom sommaren nästan över nu och då har många inte ens påbörjat sin ledighet!
Nästa år har jag juni och det känns verkligen inge vidare...hoppas på en sommar a ´la -94 då juni månad bjöd på 30 grader varmt med ljumma sommarnätter!
Minns ni fotbolls-VM då, klart ni gör!
Vi partajade mest hela månaden, kollade fotboll framåt småtimmarna och avslutade alltid med nattliga badturer, härligt!
 
 
 
Fyllda tortellini med knaperstekt bacon, feta, tomater och en klick turkisk yougurt. Perfekt snabbmat inför ett tungt benpass
 
 
Ikväll ska jag och Filippa köra ett riktigt rejält benpass. Det var ett tag sedan sist.....
Det blir både explosivitet, tungt och riktigt jobbigt!
Tänk box jumps, djupa benböj, utfallshopp, pistols m.fl
 
Vill gå därifrån på riktigt darriga ben och hoppas på träningsvärk ett par dagar framåt ;)
 
//PIllan


Ja, men -94 det var grejor det :-). Minns det ju såklart!
Vi får hålla tummarna för en finfin sommar i år också - bättre sent än aldrig hehe!

Kram Malin

Sommaren - 94 kommer man nog aldrig glömma! :) För min del känns det nästan som om sommaren inte riktigt börjat än. Skulle kännas riktigt tungt att komma tillbaka från sin semester nu.

Hoppas du får en fin måndag och ett härligt benpass ikväll! Kram Hanna

Härlig och fräsch rätt!! Trevligt med benpass! Aldrig fel :) Kram

Härligt med nedräkning...snart ansluter du oss andra semesterfirare!! HÄRLIGT!!

Den sommaren minns jag verkligen:) galet varmt o härligt min äldsta var bara 4 år då och minns att vi såg fotbollen det var tider det:)kram

Gött att ha sin semester kvar att se fram emot! :)
Jag är inne på min andra vecka av fyra, så jag njuter i fulla drag.
Hoppas bara att vädret "skärper till sig" lite så vi får njuta av lite riktig sommar!
Kram Jennica





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se