Glad Midsommar!

 
 
God morgon
 
Nu är jag utsövd, så skönt! Tog ett glas vin då jag kom hem från jobbet igår och det gjorde visst susen :) Men jag kan naturligtvis inte göra det varje kväll.....
 
Hörrni jag tittar mest in för att önska en riktigt trevlig Midsommarafton
Jag kan knappt tro det själv men här strålar solen från en helt klarblå himmel och det är vindstilla?!! Ska alldeles strax åka iväg och spela en härlig (förhoppningsvis) runda golf innan jag kryper in på jobbet för kvällsjobb.....
 
Ses i morgon och simma lugnt bland sill & snaps
 
//PIllan


Men va härligt med sol och vindstilla (!!) här i storstaden blåser det och regnar...trist värre! Den där fina klänningen jag köpt får nog vila till ett annat tillfälle...istället blir det stövlar och regnjacka - men midsommarkrans i håret!

En härlig midsommarafton önskar jag dig! Å hoppas att golfen gick bra!

Glad midsommar!!

Kul att spela golf mindre roligt att jobba, hoppas du fick en bra midsommarafton ändå. Kram Suss





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se