God morgon lilla familjen!

 
 
 
Alltså kolla in den här lilla familjen som bor utanför mitt fönster! Herr och fru Trana och deras två små bebisar :)
Slängde snabbt på zoomobjektivet och lyckades fånga demn men bara en av bebisarna... Hade varit kul med hela familjen!
 
 
Dom är så härliga att sitta och titta på samtidigt som man äter sin frukost. Kanadagässen däremot vill jag helst "utrota"....
Vi har faktiskt ett rikt djurliv precis utanför fönstret och det är så mysigt  :)
 
 
 
Morning sunshine
 
Jo tidigt på morgonen är faktiskt solen nästan i ensamt majestät på himlavalvet, inga trista moln som klivit upp ännu. Så i morse njöt jag en stund innan jobbet kallade.
 
Ikväll kör jag sista aerobics klassen för säsongen. Jag har alltid sommaruppehåll och gör bara enstaka inhopp som instruktör just sommartid.
Skönt att vila från det jobbet också för man/jag blir less på mej själv och instruerandet.. måste samla ny energi och vara helt ledig med jämna mellanrum!
 
 
Gissar att ni är många som gillar choklad?!
Själv är jag ingen chokladälskare men när jag är riktigt hungrig eller kört ett långt hårt pass är det riktigt gott!
Här en smoothie med en banan, en skopa chokladprotein, 1 tsk raw kakao, 1 tsk jordnötssmör och mandelmjölk. På toppen lite hampafrön
Riktigt krämig, fluffig och godis-smakande, mitt sötsugbegär blir uppfyllt av en sådan, all time!
 
 
//PIllan


MEn va mysigt med fin-främmande på morgonen! Så härligt med djur och natur utanför dörren!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se