Härlig sommarkväll

 
      
 
Vi var åtminstone lite aktiva efter jobbet i går... Svingade lite bollar på "golfbanan" här hemma och tjejerna spelade fotboll och hoppade studsmatta
Sedan svirade vi om och intog tunnan !
 
Helt ljuvligt att man fick chansen att njuta av ljuset under en härlig kväll för nu vänder det... :/
 
 
 
Filippa lyckades vi också lura med på ett dopp
Hon var lite motsträvig först men till slut så....
 
 

Resten av familia var först i och sist ur .... badmonstren!
 
 
 
God morgon på er
Idag har vi molnigt men relativt varmt... ja denna sommar känns 15 grader som i tropikerna liksom ;)
Underbar dag i går. Jag jobbade förmiddag men hade det så lugnt att jag kunde sitta ute på balkongen och ta en fika. Solen riktigt gassade så jag hade huvudet i skuggan, så skönt!
 
Väl hemma blev det grillmiddag och full aktivitet ute på gården. Himla härligt när solen behagar visa sig och i midsommar till och med!!
Vet att ni söderut hade mindre tur med helgvädret men tror att det blev lite bättre i går kväll va?!
 
Idag lutar det åt ett riktigt svettigt intervall-pass med Filippa (phu känner mej inte riktigt redo...) Har lovat henne att vara med så jag får väl bita ihop!
Skönt efteråt och särskilt som jag ska sitta inne på jobbet hela kvällen
 
Ha en skön söndag //PIllan
 


Ser ju riktigt lovely ut!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se